سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شنبه 103 اردیبهشت 22: امروز
شاید مایکروسافت از آینده "فایل سیستم" جدید خود برای لانگ هورن نگوید اما قدر مسلم اینست که در حال کار روی این "فایل سیستم" جدید است تا آنرا برای ویندوز ایکس پی هم آماده کند همانگونه که در مورد سیستمهای پایه نمایشی و مخابراتی ویندوز خود انجام داده است.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از سایت http://www.ComeToNet.com و به نقل از eweek، WinFS "فایل سیستمی" است که مایکروسافت برای ویندوز XP هم آماده میکند. شواهد، حاکی از آنست که مایکروسافت قصد ندارد تا جزئیاتی از WinFS را ارئه دهد زیرا در ماه آگوست تصمیم گرفت تا اطلاعات پیرامون مشخصه های ضبط و بازیابی آنرا همراه نمونه سرور و کلاینت لانگ هورن ارائه ندهد.
مایکروسافت وعده داده که کلاینت لانگ هورن در 2006 و سرور لانگ هورن در 2007 عرضه خواهد شد.
مقامات مایکروسافت بارها زمان و چگونگی عرضه WinFS را به توسعه دهندگان و مشتریان خود رد کرده است. این مسئله باعث شده تا عده زیادی بر این باور باشند که WinFS هم به سرنوشت قاهره (Cairo) مایکروسافت دچار خواهد شد. فایل سیستمی که قرار بود در 1990 عرضه شود اما هرگز به بازار نیامد.
سال گذشته بود که WinFS بعنوان یکی از چهار پایه اصلی لانگ هورن معرفی شد. سه بخش دیگر که هنوز جزوی از لانگ هورن محسوب میشوند عبارتند از اولون Avalon پایه سیستم نمایشی، ایندیگو Indigo پایه سیستم مخابراتی، و نهایتا تکنولوزیهای اساسی Fundamentals که کیفیت، امنیت و دوام ویندوز را بالا خواهند برد.

 نوشته شده توسط موسئ رمضانئ در جمعه 85/9/17 و ساعت 3:29 عصر | نظرات دیگران()

بالا

بالا